Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Tekninen tuki

Services for Vaisala meters and transmitters: Technical Support services provide easy access to professional support over the life cycle of the equipment whenever it is needed.

    Yleiskuvaus

     Yleiskuvaus

    Vaisalan tekninen tuki

    Vaisala HelpDesk on yksittäinen yhteystaho asiakkaillemme. Aluekohtaiset HelpDesk-tiimimme Amerikassa, EMEA-alueella (Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka) ja APAC-alueella (Aasia ja Tyynenmeren alue) käsittelevät Vaisalan tuotteisiin liittyvät tekniset kyselyt. Tiimit auttavat tunnistamaan ja ratkaisemaan ongelmia sekä varmistavat, että asiakkaat saavat ammattimaista apua. HelpDesk-tiimit auttavat myös korjauksissa, kalibroinneissa, varaosissa, takuuvaatimuksissa ja huoltosopimuksissa.
     
    HelpDeskiin voi ottaa yhteyttä joko
    •    käyttämällä HelpDesk-lomaketta tai
    •    lähettämällä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@vaisala.com.
     
    Puhelintukea voi pyytää Vaisalan alueellisista huoltokeskuksista.

    Tukiohjelmat

    Teknisen tuen ohjelmia ovat:

    Perustason tekninen tuki

     
    Vaisala HelpDesk vastaa asiakkaan teknisiin kysymyksiin alueellisesti parhaan kykynsä mukaan Vaisalan toimistoaikoina. Jos tarvitaan nopeampaa ratkaisuehdotusta, suosittelemme etuoikeutettua teknistä tukipalvelua.
     

    Etuoikeutettu tekninen tuki

     
    Etuoikeutettu tekninen tuki on korkealuokkainen palvelu, joka tarjoaa teknistä asiantuntemusta sovituin vastausajoin. Etuoikeutettua teknistä tukea käyttävät asiakkaat voivat huomattavasti vähentää ongelmanratkaisuun käyttämäänsä aikaa ja vaivaa.
     
    Etuoikeutettu tekninen tuki edellyttää aina huoltosopimusta. Palvelupyyntöihin vastataan seuraavan arkipäivän aikana tai aiemmin.
    Paremmasta saatavuudesta (24/7), tietojen saannista ja ratkaisuehdotuksista sovittujen vastausaikojen kuluessa voidaan myös neuvotella tapauskohtaisesti.
     

    Etävalvonta

     
    Vaisala suosittelee myös 24/7-etävalvontapalvelua, joka mahdollistaa järjestelmän etävalvonnan ja korjauksen viipymättä, ennen kuin edes huomaat ongelmaa. Etävalvontapalvelu edellyttää Internet-yhteyttä ja aktivointia huoltosopimuksen kautta.
     
    Tarkista etävalvontapalvelun saatavuus Vaisalan myyntipalvelusta.
     
    Lisätietoja saat lataamalla etuoikeutetun teknisen tuen tai SiteConnect-etävalvonnan esitteen.
    Vaisala Veriteq -tuen usein kysytyt kysymykset

     Vaisala Veriteq -tuen usein kysytyt kysymykset

    Vaisala-dataloggereiden usein kysytyt kysymykset

     Vaisala-dataloggereiden usein kysytyt kysymykset