Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Yleiskuvaus ja tukiohjelmat

Vaisala HelpDesk on keskitetty yhteystaho, joka käsittelee Vaisalan tuotteisiin ja järjestelmiin liittyvät tekniset kyselyt. Vaisalan alueelliset HelpDesk-tiimit (Amerikka, EMEA [Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka] ja APAC [Aasia ja Tyynenmeren alue]) auttavat tunnistamaan ja ratkaisemaan ongelmia nopeasti ja ammattimaisesti. Annamme myös korjauksiin, kalibrointiin, varaosiin, takuuvaatimuksiin ja palvelusopimuksiin liittyvää tukea ja tietoa.

Perustason tekninen tuki

Vaisala HelpDesk vastaa teknisiin kyselyihin mahdollisimman nopeasti arkipäivisin normaaleina toimistoaikoina. Jos tarvitset vastaukset hyvin nopeasti tai tarvitset teknistä tukea myös toimistoaikojen ulkopuolella, valitse Vaisalan etuoikeutettu tekninen tuki.
 

Etuoikeutettu tekninen tuki

Etuoikeutettu tekninen tuki tarkoittaa, että asiakas on etuoikeutettu saamaan teknistä tukea ennen perustason tuen asiakkaita. Lisäksi vastausajat on sovittu ennalta, joten laiteongelmat eivät ehdi aiheuttaa pitkiä käyttökatkoksia ja lisäkustannuksia.

Palvelupyyntöihin vastataan seuraavan arkipäivän aikana tai aiemmin. Tarjoamme myös erillisen palvelutasosopimuksen, johon sisältyy tuki joka päivä vuorokauden ympäri. Tämä tukivaihtoehto sisältää teknisen tuen, käytettävyyden, ratkaisuehdotuksia sekä ennalta sovitut vastausajat.

Lataa etuoikeutetun teknisen tuen esite täältä

Etävalvonta

Joka päivä ympäri vuorokauden toimiva etävalvonta takaa, että Vaisalan teknisen tuen asiantuntijat voivat ratkaista ongelmia jo ennen kuin asiakas itse tietää niistä. Etävalvonnan palvelusopimukseen sisältyy Vaisalan etävalvonta, jossa valvotaan asiakkaan laitteiden tilaa verkkojärjestelmän välityksellä etäkohteesta.

Lataa etävalvonnan esite täältä.